E-Ügyintézés

Kréta E-ügyintézés tájékoztató

Tisztelt Szülők, kedves diákok!
A 2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások
általános szabályairól értelmében az állampolgároknak biztosítani kell az elektronikus
ügyintézés lehetőségét. Ezért a KRÉTA felület fejlesztői az idei tanévben
Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszert dolgoztak ki.
2019 március 1-től a gondviselői felületén egy új menüpont jelent meg:
Ettől az időponttól iskolatípusunkban, az alábbi feladatokat lehet az új rendszerben intézni:
- Kiiratkozás
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Osztály vagy tanórai csoportváltoztatási kérelem,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására
   gondviselői kérelem
benyújtása,
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló
   gondviselői kérele benyújtása

- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A program használatával kapcsolatban az alábbi linken olvasható bővebb
tájékoztatás.
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Az ügyeket az alábbi linken intézhetik:
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

Spiesz Ádám
igazgató